dinsdag 18 september 2007

Dag vrienden

Voila ze, mijn blogske is klaar!
Hier zitten we dus in Konjic (Bosna i Hercegovina) op uitwisselingsproject, dankzij het Youth in Action Programme, EVS (European Voluntary Service), Jint, Salto See en Balkanactie. Samen met de vrijwilligers, medewerkers van de plaatselijke jeugddienst "Vijeće Mladih" en de jeugdorganisaties werken we aan de ontwikkeling van een betere jeugdwerkstrategie en richten onze wapens op jeugdparticipatie in het gemeentebestuur van Konjic. Een hele pistolé en een boel maf/interessant werk! Doorheen mijn verblijf in `t groene BiH hou ik jullie up-to-date ivm alles hier: project, vrijwilligerswerk, leven, liefde, natuur, cultuur, zottigheden...

Links naar mijn partnerorganisaties vind je onderaan de blog onder naam "links en rechts".

Tot de volgendeeeeeeeeee...
tino ;)

4 opmerkingen:

Linda zei

hoi martijn ! mag ik de ongelooflijke eer om de spits af te bijten bij de reacties ? verrassend nieuws dat initiatief van jou ! héél tof !! ik ga zeker proberen je een beetje te volgen, computeren en bloggen "isj een obby" van mij...
groetjes uit oarelbeke.

martijn zei

Dag Linda
Welkom als eerste relpyer op de blogger. Alles goed daar in Harelbeke? Hier zonnig, veel werk, maar aangenaam
groetjes,
martijn ;)

Jelle zei

Yo Martijn!
HAd al wat kunnen lezen, nog geen reactie kunnen plaatsen. Das nu in orde.

Hou je goed daar! 'k volg zeker je belevenissen!

greetz

Jelle zei

Yeepse!

Ja, in BiH kan je wel 1000 keer met je hoofd tegen de muur lopen. 't ergste is da je na een tijdje begnt mee te doen anders raak je nergens.

Die Bosniërs verdienen inderdaad beter want de doorsnee Bosniër wil gewoon op een eerlijke manier vooruit.

't amusement nog daar en tot de volgende