donderdag 17 januari 2008

Project Stadium 3 - opnieuw verhuisd - weer weer

Ho ho hoooooooooooo

Eindelijk hebben de kitcherige slingers en lichtjes zich teruggetrokken in hun dozen en vuilbakken! De rust is wedergekeerd.
We kregen van enkele mensen postkaartjes in de bus (de bus van ongekende buur 2 gebouwen verder - onze postman heeft zijn georoute nog niet geupdated :), waarvoor vele dankjes. Het is heel aangenaam af en toe iets te ontvangen vanuit het Belgenlandje. Voor wie ook een aanslag wenst te plegen op onze bus, dit is ons adres: Željeznička 12/8, 88400 KONJIC, Bosna i Hercegovina.

Het project is terug op gang gekomen. We rijden nu door het 3de stadium "Promotie van Jeugdwerk" en het belooft een heel leuke, actieve periode worden: ronde tafels, workshops webdesign en een mega jeugdhappening. De partnerorganisaties zien het volledig zitten en wij ook!

Azra heeft nog steeds papier en boeken op het menu, terwijl mijn menukaart opnieuw strip- en saxofoongerechten aanbiedt. Ondertussen zijn we verhuisd van de keuken naar de living, waar je tenminste rond je as kan draaien, de keuken werd ons wat te krap en ongezellig.

Het landschap is weerom getransformeerd en ook de lucht koos een ander kleurenpalet. Ik weet het niet, maar ik herken die lucht van ergens; grijs...dik als een plafond laag boven je hoofd... O, `k weet het weer, `tis net Belgische weer! ;) Hehe.

Met dit thuisgevoel, zwaai ik jullie: tot de volgendeeeeeeeeeee ;)
ps: zie onderaan mijn favoriet eigen ontwerp - voor foto`s: klik link "foto`s" onderaan of bekijk `my space` op msn

1 opmerking:

Myriam zei

Hej Tinootje,

kako je tamo u Konjicu?
Alles in orde met jou en Azra en de Bosniërtjes?
Hier alles goed hoor! Björn is nu officieel journalist (of heeft toch het diploma) en ik ben erdoor voor mn examens van januari! Nu nog eindwerken en op stage...
En 't is eigenlijk voor dat eindwerk dat ik je nodig heb :-)Een tijdje geleden had je iets gezegd van toeristische informatie voor mij... Heb je die al meegegeven met een bezoekende Belg of stuur je die nog op?
En laat je es weten wnr je een momentje vrij hebt om te bellen via msn ofzo... da zal iets goekoper zijn dan met de gsm ;-)

Veel groetjes en dikke zoen!