dinsdag 5 februari 2008

"this little light is mine"

Ik weet, het is een eindje geleden, maar ik ben jullie niet vergeten, integendeel!

Hier niet veel nieuws. Mijn leven hier lijkt meer en meer weer op dat in België; overdag werken aan het project en daarna hobbiën tot in de late uurtjes (tekenen, saxofonen, ontwerp van logo`s, affiches, 2 nieuwe cafe-interieurs, filmbesprekingen...) met korte nachten tot gevolg, maar vol fijne, nuttige energie! Om mijn energetisch veld met jullie te delen heb ik maar 1 mogelijkheid: deze versie van "this little light is mine": http://www.youtube.com/watch?v=I4wDKP-Oi2A . Geniet met me mee naar de regenboog :).

Om de blog wat interactiever te maken, laat ons de commentaarmogelijkheid interactiveren en massaal berichtjes plaatsen door een klik op "comment" of "add comment". Laat me weten waar je staat, waarover je praat, vertel me hoe je sterren staan.

Kleurige-gewaad-passen en Stralend gelaat,
van ons - voor jullie

1 opmerking:

mannie zei

Hallo Martijn,

Dit is een heel poëtisch, maar ook romantisch artikel. Nu ja ook de tijd van de romantiek in februari.
Alhoewel deze is immer noodzakelijk.

Groetjes
Maannie