dinsdag 4 december 2007

Grappig Bosnisch weetje

Het is mij al meerdere malen opgvallen dat Bosniërs een blad met tekst omgekeerd in het folietje schuiven. Dit betekent: als dit folietje in een map geklikt wordt door een Bosniër en een Belg neemt die map later weer uit de kast, dan zaait de Belg zeker bladen! :)
Mij is het nog niet overkomen, daar ik de blaadjes (achter hun rug) met de hoofding terug naar boven keer :).

Hehe, ik weet, het klinkt onnozel, maar ik wou jullie dit fijn Bosnisch weetje niet ontzeggen.
Bajbaaaaaaaaj ;)

3 opmerkingen:

Evi zei

Hei Martijn,
Ik wou je gewoon even laten weten dat ik een trouwe lezer ben van jullie blog en dat ik het machtig vind om te lezen wat voor mooie dingen jullie daar doen. Keep up the good work!

martijn zei

Hej Evi

Merci voor je berichtje.
ps: met welke Evi heb ik de eer?
grtjs,
quiten tarren (mar)tino

Evi zei

Gelijk hoeveel je er kent, de tofste! Groetjes van Evi (D'haene)