woensdag 7 november 2007

Beeldje uit Konjic

Dag vrienden van de webblog

Ik probeerde jullie net een mailtje te sturen met wat beeldjes van hier in Konjic, maar dat is mislukt. Vandaar dit bericht. Ik heb ontdekt dat ik foto`s op de webblog kan plaatsen et voila, hier zijn ze. Scroll gewoon recht naar beneden en daar zal je de plaatjes kunnen bekijken.
Alles gaat goed met ons. We drinken preventief theetjes, warme citoensappen en af en toe een šlivovica`tje (dreupeltje) om sterk te staan voor het weer en eventuele verkoudheden.
Azra`s lessen zijn eindelijk begonnen, ze keek ernaar uit. Aangezien ze vrije studente is, vinden die plaats op zaterdag en zondag in Sarajevo, das minder aangenaam, maar ze gaat ervoor en is telkens blij terug thuis in Konjic te zijn. Ik begrijp haar compleet: Sarajevo is een grote stad en haar vrienden zijn dan net in Konjic als zij daar is.
Gisteren heeft Azra haar eerste Grah gemaakt (een maaltijd met bonen, laurier, feferoni, wortel, ajuin, look ... MMMMMMM:)
Voila ze, we gaan verder aan de slag. Bekijk regelmatig de webblog en ook de foto`s onderaan. Als ik nieuwe leuke prentjes heb, komen die er ook op.
Zonnig-koude groetjes uit Konjic (BiH)
tino pepino en Azra(el) ;)

4 opmerkingen:

Jelle zei

Yeepse Martijn!

Niks leuker dan de winter in Bosnië met de geur van houtstoven en een beetje slivo!

geniet er van...

Je werk daar ziet er super uit! Hopelijk blijft het op deze manier evolueren. Bosnië zou Bosnië niet zijn mocht er geen 90-jarige op een jeugdraad arriveren hé!

martijn zei

hej maat, hoe gaat t met jou?
Ik heb jou en Tine n mailtje gestuurd ivm toerisme, bekijk je dat even?
Vele groetjes,
Martijn ;)

Ludakes zei

Heyhey,

eindelijk eens een reactie'tje plaatsen...nie dak nog nie aan gij gepeisd � zenne... Verlang al tot dak eens op bezoek kan komen...zit er vo de eerstvolgende maand nie dik in maar na de examens pas ik daar een mouw aan...Teeft lang genoeg geduurd...Amuseert u alvast daar enneuh de groetjes aan allen...

marjan debaene zei

hey martijn!

hier in belgie smaakt een slivovica'tje ook wel af en toe ne keer op een weg... :-)

greetz,

marjan debaene